Цікаві факти про мене (будуть доповнення)

 


Мене не визначає розмір мого кошелька.

Неважливо бідна я чи багата, але передусім я людина і хочу аби мене пізнавали як особистість, не дивлячись на статус чи родинні звязки.

Люди вчать як ненавидіти і накомплювати образи. Бог- вчить як любити і прощати. Краще моїм вчителем буде Бог!

Для мене неважливо, якою мовою говорить мій співбесідник. Я розумію його душею. Коли є певний духовний звязок, тоді наші душі можуть спілкуватися на ментальному рівні. Ми можемо навіть мовчати і користуючись лиш одними жестами- все усвідомлювати.

Якщо я так думаю, значить так і є. Я людина розумна і роблю обьєктивні висновки із побаченого та пережитого.

Я і учитель і учень. Я постійно вчуся чогось нового (взагалі людина вчиться на протязі всього життя) і потім передаю ці знання іншим-своїм учням. Лише те, що добре вивчила і успішно примінила-саме це передаю учням і нічого такого у чому сумніваюся.

Любов потрібно відчувати, а не говорити про неї. Саме тоді вона справжня. І саме таку любов я шукаю, бо якщо я не відчуваю її з людиною- тоді ця людина не буде зі мною та в моєму житті.

Коментарі

Топ

Життя в осознанності

В чем заключается счастье