Хто я ?

 

Якщо подумати так добре, то я не була собою і не йшла шляхом призначеним Творцем. Подивіться, що під лускою. Тобто хто ти і хто я без зобовьязань, навьязаної долі батьками чи суспільством. Я не мушкетер, не програміст і точно не ангел-месник. То хто ж я?

Здається я лише зараз (2023) почала це усвідомлювати. Коли мій Небесний брат Архангел Михаїл сказав: що ми нікому нічого не повинні і можемо слідувати зову серця і займатися улюбленою справою і тоді це буде виходити в тебе найкраще бо то "твоє і все тут". Ти можеш стати професіоналом лише в тому, що призначив для тебе Творець, а а не ти сам під тиском обовьязку перед ким би то не було.

Років в 12 я почала слухати радіо люкс. фм і так насолоджувалася піснями : голосно співала і танцювала по дивану, що мати потім мене сварила бо я диван ламаю. Я так жваво танцювала і сама не помічала. Шкода, що я тоді ще не усвідомлювала, що то є ознакою- "твоє і все тут", бо інакше обрала б цей напрямок і далі в ньому росла. Але коли я закінчила школу, то пішла в училише вибране моєю мамою, бо не мала ідей ким мені бути в цьому житті, я була практично "пустий аркуш" в цьому плані. Скільки часу було витрачено дарма, я не була щаслива. Да й не працювала за цією професією ні одного дня. Так вийшло, що по закінченню училиша, доля мене закинула в іншу країну. І саме там я почала усвідомлювати чого хочу насправді. Були випробування серйозні від Бога, які мене укріпили тілом і духом, а також людей зустрічала на моєму шляху які так чи інакше наближали мене до мого "істинного я". 

І ось я знаю чим хочу займатися  житті. Моє призвання від Господа: відкрити нічний клуб і стати там діджеєм ( я трохи пишу свою музику, але поки що лише вчуся). Від предків памьятаю, що потрібно займатися тою справою як приносить користь всім як тобі так і іншим і коли то справа добра то це є правильно обраний шлях. Мій нічний клуб буде саме такою справою, я приноситиму класною музикою людям насолоду і зароблятиму цим гроші: отримуватиму гідну платню за свій труд і ніяких наркотиків в клубі-цього я ніколи не допущу.

А ще по сумісності я письменник та дизайнер і психолог. Зараз поки що на літературних платформах просуваюся і вже досягла певного успіху тож думаю в майбутньому з продажем книг не буде проблем. Можу як дизайнер також підробляти, ті ж вітрини розмальовувати на магазинах на замовлення. Ну і якось я думала відкрити приватний кабінет психологічної допомоги, щоб людям допомагати вирішувати їхні повсякденні проблеми і це буде таке релаксуюче місце де люди зможуть відпочити від проблем що над ними нависають і розслабитися.

 Як бачите талантів в мене достатньо, мені просто треба вірити в себе і щоденно трудитися задля виконання задуманого.

Коментарі

Топ

Життя в осознанності

В чем заключается счастье