Життя в осознанності

 

Коли Архангел Михаїл познайомив мене з життям в осознанності-я почала слухати відео в ютубі й інших осознанних. І помітила: хоч основа осознанності в усіх одна, кожен переживає її по своєму і це впливає на бачення світу. Наприклад, одні бачать більше, а інші-менше. Таємниці Всесвіту розкриваються по мірі підвищення рівня осознанності. Як каже Михаїл- є різні етапи осознанності і сприйняття, по мірі пройденого шляху й поглиблення в усвідомлення себе та навколишнього світу.

Один з осознанних Виталий Росс розказував про одну цікаву книгу  на яку я звернула увагу: назва її "Перебування в моменті" і автор її- Екхарт Толлє. Я послухала цю книгу в аудіоформаті, ознайомилася в короткому викладенні. Відмічу, що не згідна з одним твердженням- де він казав, що людина не може бути цілісна без своєї другої половинки. І це каже відлюдькувати людина, яка не вміла на протязі життя будувати стосунки з людьми ( це я дізналася з його біографії в предисторії книги). Як людина може судити в сфері яку не пережила, а значить немає на те відповідного досвіду. А ось Сергій Финько каже, що ми вже є цілісними і нам просто потрібно віднайти це в собі пізнавши себе. Доречі, Михаїл теж так вважає: що самодостатнім стаєш сам і щоб відчути себе повноцінним немає потреби шукати собі пару. Потрібно лише знайти себе і своє місце в цьому світі- ось так все просто.

Для тих, хто ще не знає хто такі осознані я надам їхні основні доктрини (чим вони живуть щодня).

1) Життя у вдячності за все, що маєш і за події які відбуваються;

2) Життя в любові і в турботі про ближніх;

3) Життя в моменті "тут і зараз": без застрягань в минулому чи переживаннях за майбутнє;

4) Життя  без осудження, в повному прийнятті;

5) Життя в щоденних молитвах та медитаціях;

Як пробуджена я роблю перші кроки в осознаності і моя мета досягти високого ступеня осознаності, щоб допомогти не лише собі а й людям. Мій основний духовний наставник на шляху просвітлення є Архангел Михаїл. 

На замітку: всі хвороби виникають або від неправильного харчування або від стресу. Це я дізналася вчора від Віталія Росса. Коли слухаю відео осознанних, я відкриваю щодня щось нове для себе.

Життя в осознанності -це життя постійних чудес. Коли ти пізнаєш хто ти і навіщо тут, тоді йти свій шлях буде набагато легше: мене це мотивує, а вас? Трудіться над своїм життям, не оглядаючись на інші, проходьте свій індивідуальний шлях і результат вас приголомшить!

Коментарі

Топ

В чем заключается счастье